Primary Advertiser

הבירה שאנחנו הכי אוהבים קיבלה טוויסט מפתיע - הכירו את קרלסברג LUMA

בשיתוף קרלסברג

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 9:53

הבירה החדשה של קרלסברג היא פיתוח ישראלי היסטורי, שעומד לכבוש את העולם: תהליך הבישול המיוחד שלה מספק ניחוח וטעם בסגנון מרגש של בירת קראפט והיא השילוב המושלם לאינספור מנות. הנה כל מה שאתם חייבים לדעת

קרלסברג LUMA. יח"צ,
טוויסט חדש. קרלסברג LUMA/יח"צ

מה בסך הכל אנחנו מבקשים בחיים האלה? לא יותר מדי. רק ליהנות מכל העולמות, לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, להתפנק עם בירה מוכרת שהיא גם "קראפטית" ומיוחדת וגם מגיעה אלינו במחיר נוח לכל כיס. ואם זה נשמע לכם בלתי אפשרי - זה בדיוק הרגע להכיר לכם את קרלסברג LUMA, היצירה החדשה שכובשת את ישראל ובקרוב, את העולם כולו!

את בירה קרלסברג אין כמובן צורך להציג. המבשלה הדנית הוקמה אי שם באמצע המאה ה-19 וכבר שנים ארוכות שהיא מספקת בירות משובחות לכל פינה ברחבי הגלובוס. הקרלסברג LUMA לעומת זאת, היא כבר גאווה ישראלית אמיתית, כי היא פותחה ממש כאן על ידי צוות הברומייסטרים המקומי של קרלסברג, בראשות ענת מאיר שליוותה את כל תהליך הפיתוח המרגש, במסגרתו נערכו ניסויים וטסטים על 30 וריאציות שונות של זני כשות, עד שנמצאה הנוסחה המדויקת והטעימה מכולן.

עופר חבקין, סומלייה הבירה של מבשלת קרלסברג בישראל ומנהל התחום המקצועי, מסביר לנו מה בדיוק הופך את הטעם של הקרלסברג LUMA לייחודי כל כך: "בירות הלאגר הן הפופולריות ביותר בעולם, כולל קרלסברג הקלאסית. בקרלסברג LUMA, הוספנו למתכון הקלאסי אלמנטים קראפטיים, על ידי הוספת מגוון זני כשות אמריקאים, שמעניקים לבירה חוויה שמאפיינת בירות קראפט".

בבישול בירה קלאסי, מוסיפים את תבלין הכשות הנהדר בשלב הבישול, כאשר הנוזל רותח. מה שקורה במצב כזה הוא שהמרכיבים הארומטיים של הכשות נידפים, ומה שנותר בנוזל זו המרירות, שכולנו מכירים מהטעם של הבירות הקלאסיות.

בקרלסברג LUMA לעומת זאת, מוסיפים את הכשות בשלב התסיסה, בתהליך שנקרא "Dry Hopping". כשהבירה קרה והטמפרטורה שלה נמוכה, המרכיבים הארומטיים נשמרים וכך מתקבל הניחוח הנפלא והפירותי שמאפיין את הקרלסברג LUMA.

רוצים לדעת עוד על קרלסברג LUMA? לחצו כאן>>

קרלסברג LUMA. יח"צ,
תהליך מיוחד בשם Dry Hopping/יח"צ

אם גם אתם התחברתם בתקופה האחרונה לטרנד שכובש את העולם - בירות הקראפט או בירות הבוטיק, כפי שהן מכונות לעיתים, אתם בטח מכירים את הניחוח הייחודי שלהן. מדובר בבירות שמיוצרות במבשלות קטנות על פי רוב, ונעשית בהן אינטרפרטציה שונה לסגנונות קלאסיים על ידי שימוש בחומרי גלם שלא קיימים בדרך כלל בבירות המיינסטרימיות והמוכרות יותר.

בזכות הוספת הכשות בשלב התסיסה, הקרלסברג LUMA מקבלת את אותה ייחודיות שיש בבירות הקראפט: "השתמשנו ב-Cascade וב-Citra, שני זני כשות 'עולם חדש', שנותנים ארומה של פירות הדר ופירות טרופיים והוספנו אותם ל-Hallertau, הזן הגרמני, האצילי והקלאסי, שמאופיין בארומה פרחונית עדינה", מוסיף חבקין. "בעצם לקחנו את הקרלסברג הקלאסי, ונתנו לו טוויסט קראפטי".

כאשר תמזגו את הקרלסברג LUMA לכוס שלכם ("תמיד כדאי לשתות מכוס ייעודית, כי המבנה שלה מסייע לבנות ראש קצף שמתאים לבירה ושבו מסתתר כל הקסם הארומטי שלה", מזכיר לכם חבקין) תגלו בה ארומות וטעמים של אשכולית, ליצ'י ועוד, המשתלבים נהדר עם מאכלים שונים ומגוונים. "קרלסברג LUMA היא בירת אפריטיף מצוינת, בזכות המרירות שלה שפותחת את התיאבון באלגנטיות", מסכם חבקין. "הטעמים הפירותיים מתכתבים עם המון מנות. היופי בבירה הזו הוא הוורסטיליות שלה מבחינת חיבור לאוכל. היא מתאימה כמעט לכל אוכל רחוב ופותחת דלת לעולם הקראפט העשיר והמגוון. היא קלילה ומרעננת כמו לאגר קלאסי ולזה מתווסף קסם ה-Hoppiness".

אז איפה שותים קרלסברג LUMA? לחצו כאן>>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הכל יותר טעים עם חמאת בירה: תפוחי אדמה ופטריות של עז תלם

בשיתוף קרלסברג
קרלסברג LUMA. יח"צ,
בירת אפריטיף מצוינת/יח"צ
בשיתוף קרלסברג
  • עוד באותו נושא:
  • קרלסברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully